![](/libraries/images/1px.gif)
ORGANICZNY NAWÓZ DO POMIDORÓW EKO 3KG
Cena regularna:
towar niedostępny
![](/libraries/images/1px.gif)
Opis
Organiczny nawóz do pomidorów 3KG
![](http://centrumogrodu.pl/environment/cache/images/500_500_productGfx_31031/ef078c2b4e47a56d2569288f119b.jpg)
Nawóz do pomidorów to wysokiej jakości granulowany nawóz organiczny przeznaczony do nawożenia pomidorów, papryki i oberżyny (bakłażana). Wysoka zawartość potasu zapewnia obfite kwitnienie oraz prawidłowe owocowanie. Stosowanie nawozu zapewnia uzyskanie zdrowych, dorodnych i smacznych owoców, jednocześnie przedłużając ich trwałość po zbiorze. Nawóz może być stosowany podczas sadzenia, jak również po posadzeniu w całym okresie wegetacji. Składniki nawozu wpływają na prawidłowe wybarwienie owoców, przy współudziale odpowiedniego nasłonecznienia. Nawóz uzupełnia także niedobory fosforu, na który pomidory są bardzo wrażliwe, przez co reagują słabym kwitnieniem. Nawóz zaspokaja również potrzeby roślin na magnez, który utrzymywany na odpowiednim poziomie, podwyższa odporność na niektóre choroby (np. bakteryjną plamistość pomidora i papryki)
Stosowanie
Nawóz stosować od marca do końca września. Składniki nawozu działają do 2 miesięcy po zastosowaniu. Nawóz rozsypać równomiernie wokół roślin i w miarę możliwości wymieszać z wierzchnią warstwą gleby. Stosować w temperaturze od 12 -15?C. W zależności od pory nawożenia, dostosować następujące dawki:
- podczas sadzenia – stosować 50 g nawozu na roślinę
- podczas okresu wegetacji – stosować 150 g nawozu na każdy 1 m2 podłoża, co 2 miesiące
- przygotowanie podłoża do sadzenia – stosować 5-10 g na 1 l podłoża
Skład:
- azot (N) – 6%
- fosfor (P2O5) – 5%
- potas (K2O) – 10%
- magnez (MgO) – 4%
![](http://centrumogrodu.pl/environment/cache/images/500_500_productGfx_30194/0e19db544f1491a38332886f8970.jpg)
![](http://centrumogrodu.pl/environment/cache/images/500_500_productGfx_31031/ef078c2b4e47a56d2569288f119b.jpg)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.