Aerator Rurkowy 163 cm? 53cm Weibang WB517AB
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Aerator Rurkowy Weibang WB517AB
Aerator Weibang o wysokiej wydajności do 2700 m2 na 1 godzinę pracy zapewnia Tobie szybką pracę w dużych ogrodach.
Idealnie nada się do pracy profesjonalnej - firmy zajmujące się usługa pielęgnacji trawników. Spalinowy aerator z silnikiem Briggs and Stratton wyposażony jest w kolce wysokogatunkowej stali.
Aerator jest to profesjonalne narzędzie do napowietrzania gleby. Dzięki niemu znikną problemy z optymalnym nawadnianiem i napowietrzaniem trawnika.
Stalowe rurki aeratora
Rurki z wysokogatunkowej stali wbijają się w glebę umożliwiając przenikanie przez nią wody, związków organicznych i powietrza ułatwiając ich odbiór przez system korzeniowy traw.
Niezależne sprzęgło aeratora
Systemem sprzęgła aeratora umożliwia niezależne załączanie silnika i rurek napowietrzających. Wysoko-obrotowy napęd, z przełożeniem pasowym i łańcuchowym, zapewnia maksymalną wydajność pracy i wytrzymałość, szczególnie przy pracy z ciężką glebą.
Doskonały stosunek ceny do jakości powoduje, że aerator Weibang WB517AB nie ma sobie równych. Aeratory o podobnych parametrach potrafią kosztować nawet dwa razy tyle.
Specyfikacja
- Marka Weibang
- Szerokość robocza 530 mm
- Pojemność silnika 163 cm?
- Max wydajność 2700 m?/h
- Max moc silnika 5 KM
- Producent silnika Briggs&Stratton
- Model silnika750 Series
- Załączanie noży niezależne załączanie - sprzęgło
- Dodatkowe zalety 2 dodatkowe obciążniki, koła transportowe
- System smarowania silnika kąpiel olejowa
- Gwarancja 2 lata
- Poziom natężenia hałasu 107 db
- Rozstaw napowietrzaczy100x200 mm
- Ilość rurek napowietrzających 30 szt
- Max głębokość robocza 70 mm
- Ciężar173 kg
Proces aeracji
Jest to zabieg pielęgnacyjny, mający na celu głębokie nakłuwanie trawnika kolcami, powodując rozluźnienie i napowietrzenie gleby. Dzięki temu zabiegowi korzenie trawy stają się silniejsze, a darń wyrównuje się.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.